CİLT BAKIMI

Cilt bakımı, cilt bütünlüğünü destekleyen, görünümünü iyileştiren ve cilt koşullarını hafifleten uygulamalar dizisidir. Anti-aging uygulamaların başında gelir.

HYDRAPOWER CİLT BAKIMI

Hydra power cilt bakımı Amerikan medikal cilt bakımı olarakta adlandırılır. HydraPower ablatif olmayan cilt yenileme işlemini yeni bir boyuta taşımaktadır.

Cildin derinlemesine temizlenmesi ve buhar desteği ile dışarıdan karşılanması gereken nemi yeterli olacak kadar uygulamaya yardımcı olur. Önce cildin üst tabakasından başlanıp ölü deriler uzaklaştırılır daha sonra tüm cilt tiplerine uygun olan solüsyonlar cihaz yardımı ile cilde yedirilir. Uygulama yaklaşık 30 dakika sürer. Uygulama alanında uzman olan estetisyenler tarafından yapılmalıdır.

MEDİKAL CİLT BAKIMI

Medikal cilt bakımı uygulaması, aşamalardan oluşan bir uygulamadır. Uygulamaya başlamadan önce ilk etapta cilt sterilize edilerek medikal cilt bakımı için hazırlanır. Ciltteki makyaj artıkları ve yüzeysel kirler bu sterilizasyon esnasında temizlenir. Ardından cilde buhar banyosu yaptırılarak kir ve yağdan sertleşmiş cilt gözenekleri yumuşatılır. Böylelikle gözenek temizliği yapılırken cildin yüzeysel de olsa hasar görmesi engellenir. Buhar terapisi sonrasında cilt gözenekleri manuel olarak temizlenmeye başlanır. Gözenek ve siyah nokta temizliğinin akabinde cilde peeling uygulanır. Burada amaç, cildi ölü hücrelerden arındırmak ve ölü hücrelerin altındaki canlı, sağlıklı cilde kavuşmaktır. Peeling işleminden sonra gözenekleri temizlenmiş ve yumuşamış cilde özel bakım solüsyonu uygulanır. Burada uygulanan solüsyon ya da maske cildin ihtiyaçlarına göre değişiklik gösterir. Eğer söz konusu kuru bir ciltse nem dengesini düzenleyecek bir bakım uygulanır. Akabinde medikal cilt bakımı tamamlanır.